۱۳۸۸ شهریور ۱, یکشنبه

باز هم سلام

این وبلاگ را با هدف اطلاع رسانی ایجاد کردم، و روالم بر آن بود که روزی یکی دو ساعت وقت بگذارم، آخرین اخبار جنبش سبز را جمع آوری کنم، و در فرمتی که به راحتی قابل بازکردن باشد، و حتی با اینترنت‌های کم سرعت بتوان در عرض یکی دو دقیقه آن را باز کرد، آپلود کنم. ضمنا به‌خاطر مسایل امنیتی، مطالب هر روز را روز بعد پاک می‌کردم. با رویت تعداد محدود بازدید کنندگانم، به این نتیجه رسیدم که ماشاالله آن قدر مجاری اطلاع رسانی وسیع شده،‌ که نیازی به کار من نیست. به عنوان مثال شما می‌توانید عضو فیس بوک شوید و در یکی از گروه‌های جنبش سبز عضو شوید، تا آخرین اخبار هر روز را دریافت کنید. یا با عضویت با سایت کلوب دات کام و دوست شدن با افرادی که در جنبش سبز فعال هستند، هر روز آن‌قدر مطالب و اخبار (داغ شده) دریافت می‌کنید که کاملا به روز خواهید بود. به همین خاطر، تصمیم گرفتم نوع دیگری بنویسم، یعنی حرف‌های خودم را بنویسم، و مطالب را حذف نکنم، نگه دارم، که این نوشته‌ها و برگ‌ها، همگی قسمتی از تاریخ کشور ما هستند... شاید قسمتی از سیاه‌ترین گوشه‌های تاریخ ما...

یک شنبه اول شهریور هشتاد و هشت

5 نظرات:

نگار گفت...

سلام به نسترن خانوووووم

اینی که نوشتی معنی ش این بود که دیگه همزمان جای دیگه نمی نویسی؟

راستی سیستم کامنتاش تغییر نکرده؟
قبلا که باز می کردم به صورت پنجره جدا نبود!؟

ناشناس گفت...

سلام تو وبلاک دوستتون -پرش بلند- کامنت گذاشتم که من دیگه اینجا کامنت نمی ذارم بعد که اومدم خوندم چی نوشتی نظرم عوض شد. آخه دقیقا نظر خودم هم اینه که نباید این نوشته پاک بشن. باید باشن و مخاطب جذب کنن. حالا که هدایت شدین به راه راست و تصمیم گرفتین مطالبو سانسور نکنین و این نوشته هایی که دیگه مال شما نیست رو پاک نکنین منم پای ثابت وبلاگتون هستم حتی اکه کامنت نذارم.
موفق باشی. راستی کاش این مدل شلوار لی!!! صفحه رو عوض کنی اذیت می کنه آدمو. می تونی به تناسب نوشته هات که حتما رنگ و بوی قرمه سبزی!!! می ده از رنگهای مشکی یا سرخ استفاده کنی. منتظریم بهرحال.

نسترن گفت...

سلام
و با تشکر از الطاف دوستان
در مورد رنگ زمینه متاسفانه اینجانب در بلاگ اسپات تازه واردم و تغییر دادن زمینه ها برایم سخت است
همین را هم که پیدا کرده ام کلی تلاش مضاعف کرده ام
ولی به نظر خودم میاد که رنگش خیلی ملایمه و چشم نواز، تعجب می کنم که شما میگین چشای آدمو اذیت می کنه؟!!!

نگار گفت...

اتفاقا من هم فکر می کنم که می تونست قالب بهتری داشته باشه
البته انتخاب اقلب بسته به موضوع وبلاگ داره و شاید برای هدف قبلی وبلاگ و اخبار سیاسی خوب باشه ولی اگه قرار باشه اجتماعی بشه باید کمی ملایم تر بشه

خب زندگی به سیاهی سیاست نیست!!!
یعنی اصلا سیاه نیست!

مشکل دیگه دیر اپ شدنشه و اینکه مثل سابق از موضوعات اجتماعی نمی نویسید

هنوز هم بعضی از پست های وبلاگ افاضات اسدتقی در ذهنمه..
خیلی خاطره انگیزه برام
اونجا فکر کنم اوج وبلاگ نویسی تون بود چه در انتخاب مطالب و چه در تنظیمات و اعمال سلیقه بر ظاهر وبلاگ
به اعتقاد من بعد از اون قدرت شما در وبلاگ نویسی افول کرد
پرش بلند کمی یخ بود و جدیده از اون هم یخ تره!
امیدوارم این یکی در امتداد این سیر نزولی نباشه

ناشناس گفت...

با سلام. این شلوار لی اصلا چشم نواز نیست مخصوصا اگه بخوای صفحه رو save کنی که بعداً بخونی اونوقت دیگه شلوار لی رنگش سفید می شه و خطوط هم که سفیدن و فاجعه. می تونی از رنگهای سبز با توجه به اسم وبلاگت استفاده کنی که تازه بوی قرمه سبزیش بیشتر هم می شه!!!راستی منو باش که می خواستم برای راه اندازی وبلاگم تو بلاگ اسپات از شما دختر خوب و زیبارو و نجیب و پارسا!! کمک بگیرم. حالا کسی نیست که بخواد تو این زمینه این همینطوری مظلوم رو یاری بده؟!
زودتر از اون افکار و ایده ها و سوژه هایت پرده برداری کن که ممکنه برم مسافرت و نتونم یه هفته ای نوشته هاتو بخونم. بیست و پنجم شهریور احتمالاً همراه همسرم برویم یک ایرانگردی هفت هشت روزه طرفای جنوب کشور. در هر حال منتظرتیم.